“Müasir avtomobillərdə qışda mühərrikin uzun müddət isidilməsi məcburi prosedur deyil, çünki bort elektronikası özü hər şeyi tənzimləyir”.
Qaziler.az bildirir ki, bunu avtoekspert Pyotr Bakanov RIAMO-ya müsahibəsində bildirib. O qeyd edib ki, uzun müddət isinmə ənənəsi karbüratörlü mühərriklər dövründən yaranıb.
Bu, bizə karbüratörlü avtomobillər dövründən gəlib, burada avtomobil həqiqətən istiləşmədən zəif gedir və ya dayanırdı. Karbüratör mahiyyətcə, bir növ benzin hissəciyini hava ilə qarışdıran bir aşpaz rolunu oynayır və bu, sonradan silindrə sorulur. Bütün bunlar kifayət qədər sadədir, primitivdir və onun çatışmazlıqları var”, - ekspert izah edib.
Onun sözlərinə görə, yanacaq vurma mexanizmi ilə təchiz edilmiş müasir avtomobillər uzun müddət istilənmə tələb etmir; əksinə, maşın sürülərkən daha yaxşı isinir. Mütəxəssis yeganə istəyini belə qeyd edib: “İlk 2-5 km-də yavaş-yavaş hərəkət etmək lazımdır”.
QAZİLER.AZ