Siz yatarkən kalori yandıran 5 qida

Siz yatarkən kalori yandıran  5 qida backend

“Axşam 6-dan sonra yemək olmaz” qaydası unudula bilər. Bəzi möcüzəvi qidalar var ki, yatarkən arıqlamağa kömək edə bilər. Bunun sirri nədir?

Qan şəkərinin səviyyəsini artırmadan əsas qidaları ehtiva edən proteinlə zəngin qidalar yeyin. Beləliklə, bədən yağları saxlamaq əvəzinə onu yandırmağa davam edəcək.

Qaziler.az bildirir ki, lifestrong.com yatmazdan əvvəl nə yeyə biləcəyinizi məsləhət görür:

Giləmeyvə

Bu, şəkərsiz və yağsız, şirin bir şey istəyənlər üçün ən yaxşı axşam qəlyanaltısıdır. Bununla belə, çəki itirməkdə mühüm rol oynayan kifayət qədər lif alacaqsınız. Moruq, böyürtkən və qaragilə hər hansı giləmeyvə içərisində ən yüksək lif tərkibinə malikdir.

 

Az yağlı qatıq

Kalsium ən yaxşı yağla mübarizə aparan minerallardan biri hesab olunur və qatıq böyük kalsium mənbəyidir. Kafi miqdarda kalsium olmadıqda, bədən yağların yığılmasını təşviq edən kalsitriol hormonu istehsal etməyə başlayır. Axşam qəlyanaltısı üçün qatıqınızın aşağı kalorili, şəkərsiz və yağsız olmasına diqqət edin.

 

Badam

Əgər bütöv bir çanta badam yeməsəniz, gec saatlarda icazə verilən qəlyanaltılar siyahısına daxil edilə bilər. Badamda protein, lif və omeqa-3 yağ turşuları var. Aclığı qarşılamaq üçün bir ovuc badam kifayətdir. Lif və zülalın birləşməsi maddələr mübadiləsini yağ və kalori yandırmaqda daha səmərəli olmaq üçün stimullaşdırır.

 

Hinduşka əti

Tərkibində arıqladığınız zaman əzələlərin qorunmasında mühüm rol oynayan, bədənin yağ yataqlarından enerji axtarmasına səbəb olan lösin amin turşusu var. Bundan əlavə, hinduşka qəlyanaltını qidalı edən zülallarla zəngindir.

 

Avokado

Avokado yaxşı bir lif mənbəyidir və buna görə də yaxşı axşam qəlyanaltı seçimlərinin siyahısına daxil ola bilər. Bununla belə, orta miqdarda istehlak edilməli olan mono doymamış yağları ehtiva edir, buna görə avokado yalnız arabir qəlyanaltı olmalıdır.

QAZİLER.AZ

 

loading...
Diaspora