Əvvələ 

SORĞU
Azərbaycan erməni işğalındakı torpaqlarını azad etmək üçün neyləməlidir?
Danışıqlar prosesini davam etdirməlidir
İşğalçılara qarşı hərbi əməliyyatlara başlamalıdır
Digər

  Nəticələr!    İştirak edənlər: 5839

Digər sorğular

"Həkim səhlənkarlığı olmuşdu, mənə lazımsız dərmanlar verilmişdi" - Aşıq Azər

14:26  |    20 Fevral 2018  |   E-mail  |  Çapa göndər


Uzun zamandır efirlərdən uzaq düşən aşıq Azər Xanlaroğlundan xəbər var.

Axşam.az xəbər verir ki, sənətçi “Xəzər Maqazin”ə açıqlamasında xəstəliyinin çarəsinin İsraildə olduğunu deyib:

Əslində ayağımda olan problemdir. Qəbul etdiyim dərmanlar qaraciyərimə təsir eləmişdi. Ölüm xəbərlərim yayılmışdı. Həkimlərin səhlənkarlığı olmuşdu, mənə lazım olmayan dərmanlar vermişdilər. Ondan yaranıb böyüdü, bu hal baş verdi. Görünüşümdə, ictimai işlərdə mənə problem yaradır. Türkiyədə əməliyyat da olunmuşam. Bunun həlli deyəsən İsraildədir. Dostlarla danışırıq, mümkün olduğu qədər İsrailə gedəcəyəm. Səhnəyə elə qayıtmaq istəyirəm ki, evimdən çox efirdə olmağı arzulayıram. Ən böyük istəyim xəstəlik başlayanda “Çırpınırdı qara dəniz” ifa elədim, onunla ayağa qalxdım”.

Qeyd edək ki, Aşıq Azər “Hepatit C” virusundan və damar genişlənməsindən əziyyət çəkir.
Sosial şəbəkələrdə paylaş



 
Bölməyə aid digər xəbərlər
24.09.2018
Azərbaycanda xalq artisti adı almış ermənilər (SİYAHI)
23.09.2018
Akademik Milli Dram Teatrında “Manqurt” tamaşası təqdim olunub
20.09.2018
Bədənində qəlpə gəzdirən müharibə veteranı, əməkdar artist işdən niyə çıxarılıb? - VİDEOMÜSAHİBƏ
18.09.2018
Musiqinin Məcnunu - VİDEO
18.09.2018
“Sinif yoldaşları”nın premyerası olacaq